piątek, 30 grudnia 2016

30-12-2016

Proszę o anonimowość 🙂
Cześć wkurzone żony!
Mam pewien problem i w zasadzie pytanie do Was, bo już nie wiem co zrobić. Jestem bardzo młodą dziewczyną, oczywiście jeszcze nie w związku małżeńskim. Niebawem za kilka dni obchodzę z moim facetem rocznicę naszego związku. Wszystko jest super, rozumiemy się, dogadujemy, wygłupiamy, kochamy się, bardzo się kochamy, nie widzimy po za sobą życia praktycznie. A diabeł tkwi w szczegółach... A mianowicie są momenty, że się po prostu kłócimy.. Wydaje mi się tylko, czy w każdym związku ludzie się kłócą? W 99% kłótnie są o błahostki, czasem ja coś głupio powiem, zaczepię, czasem on.. Czasem o przysłowiową skarpetkę umiemy się pokłócić.. Powiedzcie mi, czy takie właśnie błahe kłótnie są powodem do zrywania ze sobą? Ja zawsze staram się naprawić, nie ważne czy zepsułam ja, czy on.. On zazwyczaj rozumie błąd po czasie i dopiero przeprasza.. Ale jest typem człowieka że nie odzywa się w takich sytuacjach.. Wczoraj pokłóciliśmy się, Zadałam mu pytanie, bo chcę mu zrobić prezent na mikołaja.. I chciałam dopytać tak żeby nie zorientował się.. A później zaczęło się wypominanie.. I chciał zerwać, nie jest pewny, bo nie wie czy mnie nie mieć i się wkurzać z tego powodu, czy mnie mieć, cieszyć się ale czasem mieć dość przy kłótni..
Wkurzone żony? Co sądzicie? Moim zdaniem zrywanie jest bezsensowne... Przecież w każdym związku ludzie się kłócą, ale przecież chodzi o to, żeby to przezwyciężyć prawda?

6 komentarzy:

  1. Ubolewam nad głupotą naszego społeczeństwa... Jak można nie umieć mówić po polsku :( i pisać takie brednie? Naprawdę myślałaś, że inni ludzie w ogóle się nie kłócą?To Cię uświadomię: tak, wszyscy się kłócą i to jest normalne... a ciekawi mnie o jakie przysłowie ze skarpetką Ci chodziło, bo nie znam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chcę poznać przysłowie ze skarpetką ;p

      Usuń
    2. Myślę że nie chodziło autorce o przysłowie tylko o skarpetke w cudzysłowiu. 😉

      Usuń
    3. Ja bym się zastanowiła czy warto ciągnąć tez związek jeśli on otwarcie się zastanawia wxktora iść stronę - to typ szantazysty - sytuacja się powtórzy zawsze gdy będzie musiał podjąć decyzję dobra dla rodziny ale niekoniecznie dla niego !

      Usuń
  2. Czepiacie sie szczegolow, tak sie mowi od dawien dawna, ze klocimy sie o skarpetki, ktore zamiast w koszu na brudna bielizne leza pod lozkiem. Autorko, wszyscy sie kloca bez wyjatku. Jest to nieodlaczna czesc bycia ze soba, jako para, jako narzeczenstwo czy malzenstwo. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłućcie się i niech talerze latają ale tylko do wieczora a potem mata się godzić 💪aby zacząć nowy dzień

    OdpowiedzUsuń